Na een jaartje thuis te zijn gebleven, werden afgelopen zomer de nieuwe bestemmingen voor de zomer bekend gemaakt:
- Albanië
- Moldavië

De route die richting Moldavië gaat, rijdt grotendeels dezelfde gebieden die we ook al in 2018 en 2019 hebben gereden. Dus die was niet echt interessant. Maar die andere bestemming, Albanië, trok gelijk onze aandacht. Op 12 september waren we allemaal wel overtuigt dat we deze route wilden doen, maar er werden wel wat onwerkelijke voorwaarden aan gesteld. Zo wilde 1 teamlid opgepikt worden vanaf een vliegveld vlakbij de start.
Op 17 september werd die afspraak nog eens bevestigd, dat Salzburg het betreffende vliegveld zou worden. Met die eis in het achterhoofd zouden we weer op weg gaan.
Rustig aan kwam de inschrijving dichterbij. En vandaag was het dan zover. René zou achter de computer klaarzitten om ons in te schrijven. En om iets voor achten zat hij helemaal in de starthouding klaar. De wachtrij telde langzaam af, en om 20:00 ging de inschrijving open. Om 20:12 kwam het definitieve bericht:

We gaan naar Albanië!
En niet veel later kwam er al een bericht dat de route al vol zat. De 500 deelnemers waren al binnen 20 minuten bereikt. Maar dat kon ons niets meer schelen…
Geef een reactie