Vandaag zouden we beginnen aan onze trip richting Albanië. Om een uur of acht zouden we fris verzamelen in Waddinxveen om daar zo de snelweg richting Duitsland op te gaan. Door het onweer was de ene wat minder fris en helder dan normaal en de ander was er niet om 8 uur, maar voor de rest stonden we om 8:30 met een berg bagage klaar om in te laden in onze VW Golf. Het was even een kwestie van alles en plekje geven en toen konden we weg.

De reis liep lekker gesmeerd en rond het middaguur zijn we even gestopt om een lunch te nemen. Dat varieerde van een curryworst tot gewoon een broodje salami/kaas.

Rond een uur of vier zijn we eens gaan kijken waar we gingen overnachten en onze keus viel op Altenfurt, een klein dorp tegen Nürnberg aan.

Na het inchecken en opfrissen zijn er in oranje gehuld richting Nürnberg gegaan om te eten en te kijken naar de wedstrijd Nederland-Zweden. Met schnitzels en bratwurst op ons bord en Duits bier in de glazen, zagen we Nederland met 5-1 winnen.

Daarna nog even een rondje gelopen door de stad om daarna rustig naar het hotel te gaan en te gaan slapen. Morgen naar de start in Spielberg in Oostenrijk.